8.2.09

*

Õnnelikult on üle elatud nii ühe sõbra kontsert kui teise 30. juubel. Ainuke nähtav märk sellest, et sünnipäevapeol kameeleon olemine mulle teatavaid raskusi tekitas, on foto, kus ma mingit teadmata objekti mõrvarliku pilguga vaatan, endal käsi vaikselt oma pihukirve poole nihkumas. Pole ka ime, sest kohal olid peaaegu kõigi mulle vastumeelsete inimtüüpide esindajad - härra Ninapüsti Teankõike, härra Poliitiliselt Aktiivne Kodanik Pritsintatti, kiledahäälne preili Olen-28-näen-välja-18-ja-hõõrun-sulle-seda-nina-alla, härra Ilane ja muidugi sünnipäevalaps ise, härra Peaingel. Kokkuvõttes läks korda. Õhtu kulminatsioon oli Põhja-Saksa traditsiooni järgimine, mille kohaselt peavad mehed, kes 30. eluaastaks veel abielus pole, tänavat pühkima. Naised pidavat kusjuures ukselinke puhastama. Õnneks elan Eestis.

Sünnipäevale küpsetasime kaasa koogi, mille retsepti polnud varem proovinud. Tuli väga magus. Väga. Ise ka ei söönud. Ütleks, et kerge ebaõnnestumine. Aga vähemalt eelmise õhtu kontsert läks naelapea pihta, arvestades meie sõber bassimehe siirast rõõmu meie andunud fännkäitumise üle. Järgmise esinemiseni siis.

3 kommentaari:

H. ütles ...

Kas meie või nende esinemiseni? :P

Face ütles ...

Ühisesinemiseni :P

Anonüümne ütles ...

ma pole just suurem asi nero wolf, aga mulle tundub, et härra poliitik ja härra ilane on sõlminud konspiratiivse liidu, sest paistab, et nad ilmusid peole koos, muidu oleks härra ilane hoopis kuiv, kui ta just poliitikuga näod vastamisi mingeid salaplaane ei pidanud, mida nad selgesti tegid