15.1.09

*

Ühel ööl nägin unes, kuidas Magnus peitis ennast pealtlaetavasse pesumasinasse, et sealt oma isa maha lasta. Järgmisel ööl ajas suur oranži nokaga karu minu isa mööda Voka metsa taga ja mingi mees oskas öelda, kus mu kehal sinikad on, kuigi mul olid riided seljas. Samal ajal palvetas kõrval kari ... ma arvan, et budiste või midagi sellist. Kolmanda öö unenägu oli vist seotud laevadega, aga ma ei mäleta enam. Täna käisin pilateses ja oleksin seal peaaegu magama jäänud, kui mu spontaansed naeruturtsatused poleks mind ärkvel hoidnud (põhjuseks treeneri hingamine nhh-nhh-nhh-huu-huu-huu). Nüüd kuulasin Vikerraadiost saadet "Luuleruum" Andra Teedega, samal ajal mõeldes, kas peaksin ka oma viimase banaani ära sööma. Jah, ja siis logisin ma oma postkasti ja leidsin kirja, et mind tahetakse vestlusele ja ma peaksin helistama, aga mu telefoniarvel on 18 eurosenti ja mu pangaarvel on 60 eurot, millest nüüd läheb 15 maha telefoni jaoks, seega jääb 45. Mis see eesti rahas teeb? 700 krooni alla kahe nädala jaoks. Piisab küll (emme, ära mõtlegi midagi üle kanda, mu eesti arve on ikka veel pontsakas). Varsti tuleb topeltstipp ehk 1080 eurot ja siis kohe 200 maha ja veel 82,77 semestritasuks. Kokku siis 797,23 eurot ühe kuu jaoks pluss selle kuu loodetav jääk ehk vähemalt 12436,788 krooni puhast raha. Selle eest sõidaks Eestisse.

Ma olen ikka natukene sassis.

1 kommentaar:

Laura ütles ...

Totu-Otu :D Vaata, et sa juunis ei tule! :P