22.1.09

*

Ah et mis ma siis vahepeal teinud olen? Praktikakoha olen saanud, mis kahjuks ei mõjunud nii hästi, et mulle normaalne öine uni tekitada. Seega jätkan iga paari tunni tagant ärkamist ja mahalibiseva teki ning öökapi ja voodi vahele kukkuva padjaga võitlemist. Siis olen paadunud Jack Sparrow fänni haardesse langenud ja vaatasin täna ära kolmanda "Kariibi mere piraatide" osa. Üürilepingu pikendus - tehtud. Semestritasu ülekanne - tehtud. Kaneelikuklid - tehtud. Allahindlushooaja kasutamine - tehtud. Pidu - tehtud. Naerukrambid kombineerituna margitegemisega ja sellest tulenevad naerukrambid - tehtud. Eesti šokolaadi süstemaatiline hävitamine - teoksil. Järge ootavad ühiskokkamine, kooli jaoks tõendite kokkukorjamine ja muuseumikülastus vol 2.

Organism nõuab toorest. Jah, mu ostetud kiivid on toored tõesti.

Kommentaare ei ole: