28.1.09

NasenSpray-ratiopharm ® Erwachsene

Kuna lennukiga pidi eriti sitt lennata olema, kui sul nohu on (ja kuna mul on niigi üsna valus, kui lennuk maanduma hakkab ja see neetud rõhuvahe ennast mu kõrvadele teatavaks teeb), siis ostsin endale täna nohutilgad. Ja kuna apteegionu ütles, et üle nädala ei tohi kasutada, siis lugesin nii igaks juhuks selle... noh, selle asja läbi. Kasutusjuhendi? Ausalt, ma ei ole kindel, kas eesti keeles niimoodi öeldakse. Infoleht? Ma tean, kuidas see saksa keeles on. Ma arvan, et ei ole eriti hea, et ma tean, kuidas see saksa keeles on, aga eesti keele kohta pole kindel. (Guugeldasin, ma arvan, et tegu on pakendi infolehega. Ma arvan üldse väga palju viimasel ajal). Ühesõnaga, minu arvates (sic!) on alati üsna hirmutav, et sa võid ravimi abil ühest oma hädast lahti saada, aga kõrvaltoimetena ja mis veel hullem, üledoseerimise korral saad kaela sada veel hullemat. Näiteks, mis juhtub, kui ma oma uusi ninatilku liiga palju ninna surtsutan (kohe väga liiga palju) või kogemata alla neelan? Pupillide laienemine või kitsenemine, iiveldus ja oksendamine, kahvatus, naha ja huulte siniseks värvumine (smurf!), palavik, higistamine või kehatemperatuuri langus, südamevereringehäired nagu liiga kiire või aeglane südamerütm, vererõhu tõus või langus, hingamiskatkestused, hirmutunne, erutus, hallutsinatsioonid, krambid, letargia, unisus ja kooma (!!!). Ja tavaliste kõrvaltoimetena igasugused ülitundlikkusreaktsioonid, peavalu, hallutsinatsioonid, krambid, südame pekslemine, ninaverejooks, vererõhu tõus, väsimus ja muidugi, see, mis veel puudu on ehk unetus.

Millegipärast on kõigi teiste blogid palju diibimad kui minu oma.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

ära heitu, diibi üks kõrvalmõjusid on surm, sulle on kingitud pikk elu. kesse toda põhjapõrget ikka viitsib lugeda