27.8.09

Püha hommikusöömaaeg

Kuigi täna ei olnud mu viimane päev tööl, oli ette nähtud mu ärasaatmishommikusöök, kuna boss lendab homme kuhugi... Friedrichshafenisse vms. Kui puhkeruumi jõudsin, oli laud natuke rohkem kaetud, kui ma arvasin, alates salatitest-sinkidest-juustudest kuni lihapallide ja Mett'ini (toores hakkliha sibulaga, veider, aga olin Jonathani soovitusel nõus proovima, vaatamata sellele, et kõigesööja André mu kõrval ütles, et tal see küll alla ei lähe). Ja siis ma sain kingituseks raamatu ja raamitud fotokollaaži kõigist ja pildi taga paberi aadressite ja telefoninumbritega ööbimisvõimaluse jaoks tulevastel Saksamaal viibimistel. Ma üldse ei salli lõplikke hüvastijätte - lihtsalt ei leia sõnu. Niisiis vaikisin, tänasin ja teatasin, et hakaku nüüd kõik sööma, muidu läheb asi kurvaks. Isu mul muidugi polnud, seega lõunapausi ajal, kui hommikusöögist järelejäänut sõime, ajasin oma pool Brötchen'it ja tüki koogist, mille ma kaasa küpsetasin, sisse ainult selleks, et André rahule jääks.

Ja kuna saiakestevarustusmeeskond Jonathan ja André ostsid kümne inimese jaoks kokku 50 saiakest, siis on homne hommik/lõuna ka kindlustatud. Viimase tööks jätan homme neli ventiiliplaati. Siis on kõik.

Kommentaare ei ole: