24.11.08

Postiga lund?

Ma kujutan ette, et paljudel eestlastel on lumetormist ja sellega kaasnevast jamast juba üsna kõrini, aga mina olen suure lumesaju esimestest päevadest unistanud, et minu saabumise ajaks lumest midagi ikka veel alles on. Tahaks hangedes hüpata ja kelgutada ja lumesõda teha ja räitsakaid käpikule püüda (juhuks, kui just ei tuiska, siis pole räitsakatest juttugi) ja pärast mitut tundi õues möllamist tuppa sooja pugeda, teed teha, varbad radiaatori vastu sooja panna ja tuult kuulata. Aga siin... Jalanõudeks sobivad endiselt ketsid ja lähim aseaine lumele on kerge hommikune härmatis ja mingi imenipiga mäekallakule tekkinud jäärada. Ega mul sooja vastu iseenesest midagi ei ole, aga... tahaks ikka paari head neljakümnenda aasta talvepäeva ka.

1 kommentaar:

Laura ütles ...

Ütle, kust leian minijääkambri, umbes ümbriku suuruse ja teeb ära. Võin ka lihtsalt jääkambrisse sind ootama panna?

Siiralt,
Laura