20.9.08

Loll saab kirikus ka peksa

Ettevaatlik tuleb olla igal sammul (mitte ainult selle pärast, et kõnniteed on iga veidi aja tagant kaunistatud koerajunnidega, sest ilmselgelt keelumärgid ei tööta), vaid ikka selleks, et mitte muul kombel tünga saada. Uurisin pagaripoes saiakesi ja valisin kõige parema hinna ja koguse suhte ehk siis 1,10 euro silt ühe hiigelsuure kringlilaadse asja juures. Kuna teised hinnad olid ka üle mõistuse, otsustasin selle osta. Tulemuseks keskmise suurusega moonisaiake mu kotis. Hmm. Nojah. Hea plaan ju. Paneme kõik hinnasildid suvaliselt toodete juurde! Nagu õnneloos - vali hind ja vaata, millise toote sa täna sellega kaasa saad. Ilmselt tuleb teada, kuidas mingi nimega asi täpselt välja näeb, aga selleks peab ilmselt pagaripoes sündinud olema. Liikusime siis edasi, et avastada döneriputka ukse juures olev silt, mille kohaselt oleksime tudengitena oma Döner'i juurde ka tasuta joogi saama. Aga eks me oleks pidanud muidugi ise küsima, mitte türklasest kavalpeale niisama jutu sees mainima, et me siin õpime. Samuti puudub mul poes kohati vaba valik. Täna ostsin 30 pakki taskurätikuid korraga, sest oli valida kas selle või nulli vahel. Samuti on ostukorvi seetõttu sattunud pool kilo sidruneid, 8 rulli vetsupaberit ja oma järge ootab ilmselt kaks kilo sibulaid. Kas kõigil on siin mees/naine ja kuus last, et ma nii suurtes kogustes pean ostma? Nojah, eks mul ole ka ju see 80x80 padjapüür, millest ma kaks endale sobiva suurusega püüri õmblesin. Võib-olla peaksin ma muidugi poodi vahetama, aga kahjuks on see kõige odavam. Turg pole siin meiesugustele, sest hinnad on poega võrreldes umbes topelt. Aga milleks osta turult värskeid puuvilju, kui ühika tagant õunapuu alt saab päris soodsalt.

Aga õnneks saime ennast siia sisse kirjutades kaasa tervituspaketi igat sorti soodustalongide ja vabapääsmetega. Kõigepealt saime täna semestripileti pealt 15 eurot tagasi ja nüüd lähme tasuta kinno ka. Mõne asjaga ikka veab ka!

Kommentaare ei ole: